Defende o mar a través do Surfing

Defende o mar a través do Surfing é un proxecto adicado a transmitir a importancia do mar e o medio mariño nas nosas vidas e a ensinar a defendelo.

Grazas ó apoio público da Deputación da Coruña a través da súa subvención DP0031 e ó apoio privado de Ecovidrio, Natracare e MSC (Marine Stewardship Council), durante 2022 traballa cos escolares da provincia da Coruña e forma parte dun proxecto maior nomeado «Aprende a través do Surfing«.


Utilizamos os valores do surfing, o seu potencial transformador, a súa capacidade de captación e a súa cultura para traballar entre os escolares a creación dun vínculo duradoiro co mar que os motive a realizar accións de defensa polo mesmo xa sexa na praia, na escola de surfing, no colexio, na casa ou en calquera outra parte.

Traballamos dende o punto de vista de que é igual de relevante ser surfistas dentro como fora da auga. Defende o mar a través do Surfing leva adiante:

Actividades nos centros de ensino: Ensinar que toda a vida esta relacionada. Nós temos un vínculo físico co mar. Aprendemos a defendelo activamente, para telo claro cando vaiamos a praia e tamén para coidalo dende as nosas escollas na vida cotián.

Actividades na praia: A praia é un sistema dinámico, o mar conecta o planeta enteiro, compartimos este espazo natural con outros seres, vivimos nunha zona privilexiada. Aprendemos a detectar as ameazas a dito
ecosistema, como loitar contra elas, e como limpar a praia.

Plataforma enliña: 2 módulos dispoñibles. Con videos, presentacións, exercicios e diferentes propostas.
Busca ser unha ferramenta útil para o profesorado máis comprometido

———

Defiende el mar a través del Surfing (Castellano)

Es un proyecto dirigido a transmitir la importancia del mar y del medio marino en nuestras vidas y a enseñar a defenderlo.

Gracias al apoyo público de la Diputación de A Coruña a través de su subvención DP0031 y al apoyo privado de Ecovidrio, Natracare y MSC (Marine Stewardship Council), durante 2022 trabaja con los escolares de la provincia de A Coruña y forma parte de un proyecto mayor denominado «Aprende a través del Surfing«.


Utilizamos los valores del surfing, su potencial transformador, su capacidad de captación y su cultura para trabajar entre los escolares la creación de un vínculo duradero con el mar que los motive a realizar acciones de defensa por el mismo ya sea en la playa, en la escula de surfing, en el colegio, en la casa o en cualquier otra parte.

Trabajamos desde el punto de vista de que es igual de relevante ser surfistas dentro como fuera del agua. Llevamos adelante:

Actividades en los centros de enseñanza: Enseñamos que toda la vida esta relacionada. Tenemos un vínculo físico con el mar. Aprendemos a defenderlo activamente, para tenerlo claro cuando vayamos a la playa y también para cuidarlo desde nuestras elecciones y en la vida cotidiana.

Actividades en la playa: La playa es un sistema dinámico, el mar conecta el planeta entero, compartimos este espacio natural con otros seres, vivimos en una zona privilegiada. Aprendemos a detectar las amenazas a dicho
ecosistema, como luchar contra ellas, y como limpiar la playa.

Plataforma online: 2 módulos disponibles. Con videos, presentaciones, ejercicios y diferentes propuestas.
Busca ser una herramenta útil para el profesorado más comprometido

Los comentarios están cerrados.